2013.07.22. 18:05
Balog Zoltán miniszter és a KLIK senki véleményére sem kíváncsi
Balog miniszter úr újabb jogalkotási gyöngyszemmel örvendeztette meg a hazai jogtudósokat (meg úgy általában minden adófizetőt), amikor nevét adta a köznevelési intézmények random átnevezéséhez. Szokás szerint visszaható hatállyal.
Az intézmények átnevezését a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (módosításokkal egységes szerkezetben foglalt) Alapító Okiratának 1. sz. melléklete tartalmazza, időutazással egybekötve:
- a megjelenés dátuma 2013. június 3. (Hivatalos Értesítő 27. szám)
- az Alapító Okirat keltezése 2013. március 29
- a hatálya pedig 2013. január 1.
Kérdés: vajon ki ült rajta több, mint két hónapig, hogy végre megjelenjen? És miért? Vajon nem érdemelnek meg annyit a magyar adófizetők, hogy korrektül tájékoztassák őket, január elsejétől milyen nevű iskolába is járatják a gyereküket? Hiszen ők finanszírozzák az egész rendszert a minisztertől kezdve az utolsó aktakukacig.
Azonban nemcsak a már megszokott visszaható hatályon csemegézhetnek a jogtudorok, hanem azon is, hogy a miniszter szembement a saját pártja és minisztériuma által gründolt köznevelési törvénnyel, semmibevéve annak rendelkezéseit:
2011. évi CXC. törvény a nemzeti köznevelésről
83. §
(2) A fenntartó
b) dönt a köznevelési intézmény nevének megállapításáról (...)
(3) A fenntartó
a) a köznevelési intézmény megszüntetésével,
b) átszervezésével,
c) feladatának megváltoztatásával,
d) nevének megállapításával,
e) vezetőjének megbízásával és megbízásának visszavonásával
összefüggő döntése vagy véleményének kialakítása előtt beszerzi a (4) bekezdésben foglaltak véleményét.
(4) A fenntartó (3) bekezdésben foglalt döntése előtt ki kell kérni:
a) az intézmény alkalmazotti közössége,
b) az óvodaszék, az iskolaszék,
c) a szülői szervezet,
d) az iskolai diákönkormányzat,
e) a nemzetiségi nevelés-oktatásban részt vevő intézmény esetén - ha nem rendelkezik egyetértési joggal - a települési nemzetiségi önkormányzat, ennek hiányában az érintett országos nemzetiségi önkormányzat,
f) szakközépiskola és szakiskola esetén a fővárosi, megyei gazdasági kamara,
g) az állami fenntartású szakképző iskola esetén a szakképzésért és felnőttképzésért felelős miniszter,
h) a működtető önkormányzat
véleményét.
Barátok között is a Fidesz-KDNP kormány eredetileg törvényi erőre emeltette saját képviselőivel, hogyan is lehet megváltoztatni egy köznevelési intézmény nevét - majd ugyanezen kormány minisztere úgy döntött, miért is érdekelné bárki véleménye is? Legyen az tanár, diák, szülő vagy épp az épületet finanszírozó önkormányzat.
Természetesen az iskolák illetékesei nem olvasgatják a Magyar Közlönyöket és azok összes mellékletét annak érdekében, hogy kimazsolázzák, mi is vonatkozik éppen rájuk - és főleg nem keresnek olyat, amit törvényellenes. Pedig kellett volna:
"Kaptunk egy szűkszavú levelet a KLIK-től, hogy itt és itt csináltassuk meg az új bélyegzőt, mert július 1-től már azt kötelező használni. Meg utaltak rá, hogy a 27. számú Hivatalos Értesítőben található az iskola új neve. Egyből kivert a víz, ugyanis az iskolánk neve az egyik legfontosabb arculati elem, aminek alapján megismerik, azonosítják, jegyzik a szülők, gyerekek, magyar és külföldi testvériskolák. Nem is volt fölösleges az aggodalom, mivel a Hivatalos Értesítő szerint az iskola neve már meg is változott.A listában egyébként teljes összevisszaságban voltak megadva nevek. A mi tankerületünkben is voltak iskolák, akik megmaradtak eredeti nevükön, ráadásul logikát sem találtam, például a két tanítási nyelvű iskolák közül van, ami két tanítási és van, ami kéttannyelvűként szerepelt, az egyik budapesti gimnázium neve elé odabiggyesztették a kerület nevét, a másiké elé meg nem." (egy iskolaigazgató morgása)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Artech 2013.07.22. 18:24:29
Még akkor is ha valamikor (állítólag) református lelkész volt?
Érdekli őt egyáltalán az oktatás?
Nem hiszem...
Nem. Nem mondom ezt.
Csak ennyit: No Comment.
rezsoatya (törölt) 2013.07.23. 07:00:44
Es ha valaki ennyire, de ennyire hulye, az ne legyen miniszter!
Link elek 2013.07.23. 08:55:12
SemBoga 2013.07.23. 08:56:02
az alkalmazottaknak nem az a dolga, hogy tudjanak dolgokat, hanem hogy lojálisak legyenek
2013.07.23. 08:56:09
nu pagagyí 2013.07.23. 08:58:30
Javaslom, az alázatos kérvényezés módszerét, ehhez a rendszerhez ez illik.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.07.23. 08:58:48
Úgy hirtelen rákeresve olyasmit találtam, hogy "Béke utcai Iskola -> Szegedi Béke utcai Iskola", ami természetesen szintén ultragáz - de az átlagember a névváltoztatásnál arra gondol, hogy "Kovács János Iskola -> Tóth Péter Iskola"...
Szociknak vége 2013.07.23. 09:02:45
Ló Elemér 2013.07.23. 09:10:15
Baktérium 2013.07.23. 09:13:23
Nem érted. Nem ez elsődlegesen a gáz. Hanem az h kutyát meg nem kérdeznek, hogy mi a véleményetek a névváltoztatásról, esetleg ha már nevet kell váltani - mert van ugyanolyan névvel futó intézmény - akkor találjatok ki újat. Nem is szólnak h mivan, hanem egyszer csak szembesülsz vele, mert megjelenik a magyar közlönyben h háhá, téged baszki januártól már nem is úgy hívtak ahogy te azt júniusig használtad...
Nálunk is ugyanez volt, ránézésre "nem nagy ügy", csak éppen az egész iskolatársulást elnevezték az egyik tagiskolánkról. Ismételten csak senkit meg nem kérdezve :-/
Borenbukk 2013.07.23. 09:14:49
Nem jo otlet ebben a rendszerben a fonok helyett tudni valamit, mert mi van, ha nem ugy tudod, ahogy o szeretne. Emlekezzunk egy bizonyos Foldrajzinev-bizottsagra! Ok meg nem tudtak, hogy nem erteniuk kell ahhoz, amirol kerdezik oket, hanem lojalisnak kell lenniuk(fideszesul: Azt mondani, amit a fonok elvar).
SemBoga 2013.07.23. 09:16:36
Baktérium 2013.07.23. 09:17:18
Teljesen jól értékelted a helyzetet. Sajnos erről van szó. Aki meg nem tudja ezeket a jeleket értelmezni az kurva gyorsan frissítse fel a történelmi tanulmányait... Ha odafigyelve olvas, akkor rájön, hogy nagyon nagy gáz van :(
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.07.23. 09:17:27
"Nem érted."
De értem, ezért mondtam, hogy önmagában az önkényes, felülről irányított "mától ez a neved és kuss" változtatás ultragáz!
És a fityesztől megszokott módon antidemokratikus. Tehát az elemi demokráciát sem értik.
Csak azt írtam, hogy ha valaki csak ezt a cikket olvassa, innen értesül a dologról, akkor hirtelen arra gondol, hogy a Kovács János Iskola mától Tóth Péter Iskola lett... ezt jó lett volna tisztázni.
Szociknak vége 2013.07.23. 09:20:01
Szerencsére a szocik napi szinten szállítják a darwin-díjas anyagokat, játék és muzsika 10 percben:
''Februártól Tel-Avivban dől el, milyen fénykép kerülhet fel Mesterházyról a párt honlapjára, az izraeli kampányfőnököt ugyanis kiakasztotta egy előnytelen felvétel. (Nem mintha Szarházyról lehetne egyáltalán előnyös képet készíteni.) A válogatást már személyesen Werber végzi, annyira balfék a szoci csapat, azaz naponta Mesterházy-fotókat nézeget a zsidó - ez még nem a méltó büntetése, de kezdetnek mindenesetre megteszi.''
''A lecsesző levél fordítása:
Az illetékes figyelmébe.
Nem tudom, ki van megbízva azzal, hogy kiválogassa és engedélyezze, mely Attiláról készített képek kerülhetnek fel az MSZP.HU-ra vagy bármilyen más világhálós oldalra - de az alábbi példa őrületbe kerget, még akkor is, ha Tel-Avivban vagyok. Ez szabotázs.
Remélem, törölték már ezt a képet - de ha nem, kérem, gondoskodjanak arról, hogy ez azonnal megtörténjék.
Mostantól kezdve az a kérésem, hogy egyetlen kép se kerüljön fel Attiláról a világhálóra az én engedélyem nélkül.
Remélem, nem túl nagy a kérésem.
Kösz.
Ron"
ppppalika 2013.07.23. 09:25:48
1. ugyanannyiba kerül Nagy Andrásról Kis Péterre módosítani, mint Szeged Városi Kollégiumról Szegedi Városi Kollégiumra.
2. az egyediség a névvel és településnévvel, mint természetes azonosítókkal biztosított volt
3. az informatikai rendszerek úgyis OM-azonosító alapján különböztetik meg az iskolákat továbbra is, az emberek pedig eddig sem keverték a pesti, dunakeszi vagy szegedi Radnótit.
Tehát az egész értelmetlen pénzkidobás volt.
dr Smittpálelnökúr 2013.07.23. 09:30:44
Lefordítva: annyira gyökér a fidesz, hogy nem tudják, mit foglaltak törvénybe.
Borenbukk 2013.07.23. 09:33:53
Szociknak vége 2013.07.23. 09:34:25
Izgibb a haját tépkedő zsidótok, werber, meg a másik zsidótok férje a qrcsány, ahogy 2 éve keresi a pincében a szakdolgozatát...:))
Muhahhahahaa, nektek sanyi.
szemi90 2013.07.23. 09:35:43
Ezentúl mindenki köteles ezen a néven említeni, nem ám Fekete István Iskola...
Wallstreetbull 2013.07.23. 09:36:01
de szó szerint MINDENTŐL tudnak egy jót zsidózni !
Szociknak vége 2013.07.23. 09:37:11
moszkvicssluszkulcs 2013.07.23. 09:38:21
Rókakígyó 2013.07.23. 09:41:56
Szociknak vége 2013.07.23. 09:44:12
Sokkal izgibb lenne ha ma is 10 posztban magyaráznák el az mszp-s áltanárok, hogy miért tüntetnek a pedagógusok a 35% béremelés ellen amit az MSZP vett el tőlük.....:DDD
SemBoga 2013.07.23. 09:47:16
ha viszont egy költségvetési számításban van, akkor meg legyen ott az egyedi azonosítója
nem (kizárólag) a név alapján kell hivatalosan azonosítani egy iskolát
SemBoga 2013.07.23. 09:50:39
Szociknak vége 2013.07.23. 09:52:08
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2013.07.23. 09:57:01
nu pagagyí 2013.07.23. 09:57:05
Hozzászólásod ugyanilyen releváns lehet a "büdös kabát árát is levonták a fizetésből" című poszton is.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.07.23. 09:58:08
"Szokás szerint visszaható hatállyal."
És ez már csak amolyan szokásos bevezető volt. :S
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2013.07.23. 09:59:42
Hetero Sapiens 2013.07.23. 10:02:05
Mért, melyikük az?
És ez kit érdekel amúgy?
Másrészt te honnan tudod valakiről, hogy zsidó, ha ezt ő maga nem teszi közhírré?
Vagy neked mindenki zsidó, aki nem szimpi?
Ekkora egy gyökér fasz, mint jómagad, tényleg elég komoly érv az eutanázia mellett.
Szociknak vége 2013.07.23. 10:02:47
Szociknak vége 2013.07.23. 10:03:26
Szociknak vége 2013.07.23. 10:06:25
halaloszto 2013.07.23. 10:07:10
Arrol meg hogy emiatt a baromsag miatt kell belyegzoket, tablakat, dokumentumokat cserelni ne is beszeljunk.
Vajk
Gera 2013.07.23. 10:09:38
-Visszamenőleges átnevezés, ez mi a fasz? Ilyen nincs.
-A saját törvényüket se képesek betartani, ez egy vicc.
-Átnevezés indoklása: a KLIK-ben nem lehet két tagintézmény neve ugyanaz. Ezek baszki tökhülyék. Miért ne lehetne? Ki a túrót érdekel a név? Egyedi azonosítója van mindegyiknek, meg nem túl meglepő módon van címük is.
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2013.07.23. 10:11:50
Remélem a választásokon is így lesz!
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2013.07.23. 10:12:10
halaloszto 2013.07.23. 10:12:42
A nev az identitas resze. A nevvel valo rendelkezes a szuverenitas resze. Neked sem esne jol, ha valaki rendeletileg ugy dontene, hogy a nicked marciustol visszamenoleg inkabb Szem Bogar, mert az szerinte legalabb jelent valamit.
Vajk
Szociknak vége 2013.07.23. 10:14:44
A mai nap híre Matolcsy sajtótájékoztatója lesz délután.
De valamit addig is fikázni kell a Galamusos lúdtalpas értelmiségének, így előásnak ilyen senkit sem érintő kamu témákat, mint a posztbeli. Esetleg lesz még 3 buzilobbis poszt mint tegnap.
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2013.07.23. 10:15:00
Szociknak vége 2013.07.23. 10:16:17
OK?
nincs1itt 2013.07.23. 10:23:23
Kis kedvenceid, a valódi cselekvést pótolják a jogszabályok, agyatlan alkotásával. De jog ismeri azt a fogalmat, miszerint "visszamenőleges hatállyal" nem ajánlott törvényeket alkotni, mert akkor kibebaxott nagy káosz lesz és sokakat érhet sérelem. De ugyi a "jogász-kormány" magasról tesz az ilyesmire. Mert júliusban már meg tuggya mutatni, hogy januárban is durvára dolgozott...
Az iskola vezetése meg van zavarodva, mint kezdő buzi a gőzben, mert asse tuggya, hogy hol dolgozik. Lófaszt nem értesz, kicsi fidióta. Ezért unalmas számodra...
SemBoga 2013.07.23. 10:23:34
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2013.07.23. 10:23:55
nincs1itt 2013.07.23. 10:26:15
Barom...
SemBoga 2013.07.23. 10:27:02
téged sem kizárólag a neved azonosít - ott van még a hivatalos lakcím, a születési dátumod, anyád neve, a személyi igazolvány számod, a taj számod és az adószámod
a legtöbb esetben ezek mindegyike szükséges ahhoz, hogy AZONOSÍTANI lehessen téged hivatalosan
Szociknak vége 2013.07.23. 10:27:49
SemBoga 2013.07.23. 10:29:22
Szociknak vége 2013.07.23. 10:29:58
level 1 2013.07.23. 10:29:59
Az okotatás, eü, művelődés legfőbb irányítója egy betanított esztergályos.
A gazdaságot volt MSZMP-s káderek tervezik és szabják összevissza.
A miniszterek fele volt MSZMP-s káder, az államtikárok ha véletlenül nem azok, akkor meg a káderek seggnyalói.
A fidóták az egykori május 1-i felvonulásokat megszégyenítő birkameneteket rendeznek.
Jaj, ezek a szép magyar vörös 50-es évek! A 2013-as népnemzeti szittya világban!!
A sikerek meg a haladás is pont olyanok, mint azokban a szép kommunista évtizedekben!
Gera 2013.07.23. 10:31:22
Szociknak vége 2013.07.23. 10:32:22
Aha, pont ezt szeretnék.
Szociknak vége 2013.07.23. 10:33:40
nincs1itt 2013.07.23. 10:34:09
Tényleg nem érted, hogy itt a baj nem a névváltoztatás ténye, mert legyen baz+, ha ettől lesz a Balognak jó, akkor tényleg ki nem xarja le??!! De!! Illene megkérdezni az érintetteket, hogy Te haver, haver, figyelj, az lesz a neve, hogy Első Szent Orbán a sulinak, neked az teccik?? Neem!! Én, Arkangyal Matolcsyba akarom járatni a kölköt!! De csak szeptembertől!!
halaloszto 2013.07.23. 10:34:13
Es mivel felnott onrendelkezo allampolgar vagyok, a nevem kizarolag a sajat akaratomra valtozhat meg.
Ha egy iskola neve megvaltozhat az igazgatojanak tudta nelkul, akkor az az igazgato hogyan felelhet azert, hogy abban az iskolaban mi tortenik?
Vajk
Silent Bob 2013.07.23. 10:35:22
nincs1itt 2013.07.23. 10:38:09
barsled 2013.07.23. 10:38:38
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2013.07.23. 10:40:16
(utóbbi esetben azonban ajánlom a moderálási alapelveket és a csatlakozó trollos posztot.)
Borenbukk 2013.07.23. 10:40:29
Szociknak vége 2013.07.23. 10:40:46
nincs1itt 2013.07.23. 10:41:00
Szociknak vége 2013.07.23. 10:42:11
nincs1itt 2013.07.23. 10:42:42
Silent Bob 2013.07.23. 10:42:51
Szociknak vége 2013.07.23. 10:43:40
Szociknak vége 2013.07.23. 10:44:34
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2013.07.23. 10:44:37
van, akinek egy figyelmeztetés elég, neki több kell:(
Steve the Great 2013.07.23. 10:44:40
Szociknak vége 2013.07.23. 10:46:01
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2013.07.23. 10:47:15
Gabi megmondja a tutit... 2013.07.23. 10:47:29
A 4. bekezdésben az áll, hogy csak a 3. bekezdésben foglalt döntések előtt kell kikérni az érintettek véleményét.
Ettől függetlenül persze Balog Zoltán bekaphatja!
Szociknak vége 2013.07.23. 10:48:33
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.07.23. 10:48:33
Én a suttyó panelproli
Csak egy kérdést öntök kendre:
Maradhatok Frady Endre?
:)
nincs1itt 2013.07.23. 10:49:10
De olyan sötét vagy, hogy éccaka a pitt bull melléd harap!!
Példa, tényleg az utolsó:
Minden politikus, 23 évre visszamenőleg adómentességet kap, ami nekik ugye jó... folytasd ha képes vagy rá!
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.07.23. 10:49:20
Én a suttyó panelproli
Csak egy kérdést öntök kendre:
Maradhatok Frady Endre?
:)
Szociknak vége 2013.07.23. 10:52:16
- Nyilván a jogszabályt is tudod idézni, gondolom. Visszamenőleges hatály általános tilalma a nyugati jogban nem létezik.
banurr 2013.07.23. 10:56:47
Esetleg ismerős oly tisztafajú árja neve, mint Finkelstein?
nincs1itt 2013.07.23. 10:56:54
Alkotmányjogi alapfogalmak
Alkotmányjog 1 tantárgyból
a II. évfolyam nappali és levelező tagozata részére
2005/2006-os tanév I. félév
Visszaható hatály tilalma: A jogszabály a kihirdetését megelőző időre nem állapíthat meg kötelezettséget, és nem nyilváníthat valamely magatartást jogellenessé.
Szóval faxkalapocska, te kis penis vulgaris, ezt tanulta a csúti Rámszesz is!!
Szociknak vége 2013.07.23. 10:57:12
'A Portfolio.hu információi szerint két egymással "versenyző" megoldási javaslaton dolgozik a kormány a devizahitelekkel kapcsolatban: Varga Mihály és csapata az árfolyamrés-probléma megoldásán dolgozik, míg Navracsics Tibor egy jóval radikálisabb megoldásra kapott megbízást. A kormány szerdán dönthet a két forgatókönyv közül, a kimenetel pedig a bankok és a devizahitelesek szempontjából sem mindegy.'
- Borítékolható hogy az EU nemsokára aggódni kezd a demokráciáért...:)
SemBoga 2013.07.23. 10:58:00
tudod, a tanárok az alapbérből eddig sem tudtak megélni, így most a ténylegesen hazavitt pénzük nem nagyon fog változni
Szociknak vége 2013.07.23. 10:58:00
Szociknak vége 2013.07.23. 10:59:18
- a fizetésemelés nem állapít meg kötelezettséget.
Örülök hogy segíthettem.
SemBoga 2013.07.23. 10:59:28
az elkövetett szemétségek pedig az egyéni tettek miatt következnek be, nem a származás miatt
nincs1itt 2013.07.23. 10:59:49
Az Európai Unió jogának egyik alapelve a jogbiztonság garantálásának követelménye, amelynek egyik eleme a visszamenőleges hatályú jogalkotás tilalma. Ez megjelenik az Európai Bíróság igazságszolgáltatási gyakorlatában is. A visszamenőleges hatály explicit tilalma továbbá megjelenik az Emberi Jogok Európai Egyezményében (7. cikk) és a Polgári és Politikai Jogok Nemzetközi Egyezségokmányában (15. cikk) is. Minthogy az EJEE a Szerződés 6. cikke szerint aláírója az egyezménynek, és az abban lefektetett alapelvek az uniós jogrend részét képezik, a visszamenőleges hatály tilalma egyben tekinthető az EUSZ 2. cikkében lefektetett jogállamiság követelményének. A visszamenőleges hatályú törvénykezés egyben alkalmas arra, hogy megsértse a polgárok hatékony jogorvoslathoz és a tisztességes eljáráshoz való jogát, amelyet az EU Alapjogi Chartájának 47. cikke rögzít.
Szóval, ez csak a szokásos szopórollere feltérdelése egy aktív fideszesnek!
SemBoga 2013.07.23. 11:00:22
de a visszamenőleges hatályú szja adóemelés is tetszene?
Szociknak vége 2013.07.23. 11:01:07
SemBoga 2013.07.23. 11:01:34
persze, ettől még vissza lehet élni egy bizonyítvánnyal
nincs1itt 2013.07.23. 11:01:47
A vödör korom melletted, atomvillanás!
SemBoga 2013.07.23. 11:02:19
ezért kompenzálnak a fizetésemeléssel
ergo, a végén kb. ugyanannyit kapnak a tanárok
Szociknak vége 2013.07.23. 11:02:24
Szociknak vége 2013.07.23. 11:04:06
Szociknak vége 2013.07.23. 11:06:59
Mert ugye ezt a Népszava blogjaiból tudjuk biztos kommentforrásokból, tehát semmi hír a valóságról.
Vagy neked van ilyened?
zengazének 2013.07.23. 11:13:49
komplikato 2013.07.23. 11:17:15
Jut eszembe és a tiéteké, Mr. (vagy Ms.?) Finkelstein egészsége, hogy szolgál? nem csuklik sokat?
komplikato 2013.07.23. 11:18:35
Szociknak vége 2013.07.23. 11:19:42
dr. Aullah 2013.07.23. 11:20:35
SemBoga 2013.07.23. 11:21:18
na, ezt a pluszt most elveszik tőlük - és megkapják a hyper emelés részeként - de a gyakorlatban alig emelkedik a bérük - talán jobb lenne, ha a tanároknál érdeklődnél, nem pedig a pártirodában
SemBoga 2013.07.23. 11:22:38
tömény hazugság és pártpropaganda az egész
komplikato 2013.07.23. 11:26:07
Csak annyi, hogy a 34%-os emelés után pont fillérel nem keres többet majd?
dr. Aullah 2013.07.23. 11:26:13
Szociknak vége 2013.07.23. 11:27:50
Erre az ellenérved egy bullshit, egy pletyka. Én is így gondoltam.
20 perc alatt sem dobott a gugli semmilyen adatot ami igazolná, ugye?
Szociknak vége 2013.07.23. 11:29:02
mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2013.07.23. 11:36:30
nem kell félni a moderálástól, aki nem bír viselkedni, annak nem kell 214. esélyt is adni.
Rendíthetetlen Álamkatona 2013.07.23. 11:37:37
Vajon kinél?
koborvadász 2013.07.23. 11:37:48
Nyilvánvaló ostobaságot, törvénytelenséget művelte, erről szól a cikk. Erre te jössz a faszságaiddal és mutogatsz másra.
Jó lenne felelősséget vállalni a tetteitekért. Belátni, hogy tévedtetek.
dr. Aullah 2013.07.23. 11:49:49
Dr.Bio74 2013.07.23. 11:59:19
Nem igazán értem az értelmét ennek az átnevezgetésnek. Valaki így akar nyomot hagyni a történelemben,vagy ennyire kell a gumicsont?
Szociknak vége 2013.07.23. 12:15:33
Majd módosítanak, vagy az alkotmányt módosítják, aztán lehet pampogni azon. Végül is sokat már nem tud fogyni a maszop bázis.
Szociknak vége 2013.07.23. 12:16:37
Rob67 2013.07.23. 12:27:46
Vagy szimplan egy munkanelkuli nyalgep vagy akinek ennyi ideje van.
Mert amint az latszik emellett azert rendes munkara nem jut idod 'magyar' gyerek...
Ezert tart itt a szittya orszag.
dr. Aullah 2013.07.23. 12:29:34
dumdum 2013.07.23. 12:29:48
A KLIK mondjuk a Kossuth Lajos Általános Iskolát és a Kossuth Lajos Szakiskolát azonos nevűnek tekinti, ugyanis az utóbbit Csornai Kossuth Lajos Szakiskolának nevezte át. Pedig nincs még egy ilyen nevű iskola az országban.
Itt lehet leellenőrizni: klik.gov.hu/wp-content/uploads/2013/07/HE_13_033_020.pdf
Tehát a KLIK-nek a névadóval van baja, azaz rosszul értelmezi a jogszabályt. A csornai szakiskolát teljesen felesleges volt átneveznie. (Nem vagyok csornai, csak találomra kiválasztottam egy sulit.)
koborvadász 2013.07.23. 12:30:32
Besütöttkém!
Nem a Maszop-ról van szó!
Törpetolvaj és csapatáról.
Úgy belekeveredtek a lopásba és hazugságba, hogy azt sem tudják mit csinálnak.
Demokrácia nem arról szól, hogy írott törvényeket, semmissé teszünk: Én így akarom és kész! kijelentésekkel.
Elkúrtátok! Be kéne látni! Ennyi!
Amúgy tényleg unalmas, hogy ilyen fideszbérenc tollnokok minden blogot lehúznak és a múltra mutogatnak.
Az is érdekes, hogy az elmúlt 20 év politikai tévedéseiből, hazugságaiból az általuk kormányozott 4 évet egyszer sem említik.
Dr.Bio74 2013.07.23. 12:37:09
He-he, trollt etetsz? Ez ha nem is tilos, de teljesen felesleges, kivétel ha van valamilyen pozitív vonzata a számodra.
Circus 2013.07.23. 12:46:24
@koborvadász: ha jól láttam, van itt egy "Tőle nem akarok több kommentet olvasni". Használd, én is azt teszem, mert fröcsögésre és ész nélküli propagandára nem vagyok kiváncsi.
dhrbikes 2013.07.23. 12:51:55
szabodenesnk · http://szabodenesnk.hu 2013.07.23. 12:55:43
A jogalkotásal szemben támasztott követelmények tíltják a visszamenőleges hatályt. Azaz nem határozhat meg visszamenőlegesen jogokat és kötelezettségeket. Első éves tananyag, alkotmányjog.
joci305 2013.07.23. 12:59:34
na__most__akkor 2013.07.23. 13:07:50
2. Aki nem ír szóközt írásjel után, az is (kicsit kevesebb szarral).
3. Jézus zsidó volt, úgyhogy vigyázzatok a zsidózással...
Ja, átnevezés, visszamenőleg ?
?
Megválasztottátok őket? Igen? Akkor mit sírtok?
SemBoga 2013.07.23. 13:19:59
de kérdezd meg a tanárokat, mit gondolnak minderről - sokkal pontosabb képet kapsz, mint a pártközpontban
koborvadász 2013.07.23. 13:27:42
Igaz! :-))
Nemsokára embereket szüntetnek meg így! Meg se született, nyoma sincs sehol stb.
Fasza!
Amúgy, valaki megint jól fog keresni ezeken a történéseken.
vega4 2013.07.23. 13:49:14
koborvadász 2013.07.23. 13:55:44
De okos vagy!
Hallottál már arról, hogy valaki nem a magyar nyelvű billentyűzetet használ?
Munkája vagy a lakhelye miatt. Hm?!
Most tudtad meg, hogy Jézus zsidó volt?
Most is az. Feltámadt, felment a Mennybe és ott ül az Atya mellett. ( mindenki abban hisz amiben akar, ezt tiszteletben tartom )
Na már most. Miért zsidózik sok keresztény, mikor is egy zsidót ( Jézus )magasztolnak??
Hm?!
Viktort pár besütött választotta meg.
Most itt arról van szó, hogy a hazugságaikba keveredve, törvényt sértenek!
Nem zsidóról, buzikról, cigányokról, egyéb nációról!
Sőt nem is a sok elmehunyt, fidesz fanról.
A sok gecihazug Fideszes politikus közül, erről a díszfaszról!
koborvadász 2013.07.23. 13:56:55
Ezt írtam én is!
Szociknak vége 2013.07.23. 14:00:44
Szociknak vége 2013.07.23. 14:03:36
Egy balliba sem tudja hogy a túlórapénz megszünése mennyiben érinti a tanárok összfizetését, csak kamuzik összevissza.
Ezt a 23 millió román, elmennek a bankok, imf nélkül csődbemegyünk és egyéb más pletyók után csak a kommunista kemény mag veszi be, ami ugye olyan 14% kb.
Szociknak vége 2013.07.23. 14:04:48
Forrás nincs, ugye?
abc 2013.07.23. 14:05:12
Gratulálok ismét egy feleslege s(természetesen visszamenőleges hatályú) intézkedés, amit minden szakmai hozzáértés és konzultációt nélkülöz!
Természetesen rengeteg pénz kicseréltetni a bélyegzőket, levélpapírokat, új okleveleket, névtáblát névjegyet, iskolai homlokzat feliratot csináltatni, akinek van saját honlapja új domain-t bejegyeztetni.
Hurrá ez kellet nekünk!
Valamiért a Tanú című film ugrik be nekem mindig ha a Fideszről olvasok: „A torkánál ragadta meg a kérdést Pelikán elvtárs... Angol Park? Hogy az angol imperialista világbirodalom röhögjön a markába?? Egy frászt!! Vidámpark! Ez kell a dolgozóknak!”
Szociknak vége 2013.07.23. 14:06:28
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 14:12:57
vega4 2013.07.23. 14:14:21
Igaz, hogy már 5.-éve nem kaptak egy kanyi emelést sem a közalkalmazottak, mert be volt fagyasztva a bértábla.
Ha ehhez hozzávesszük a pótlékok elvételét (Ruhapénz, szakkönyvtámogatás, cafeteria, túlórapénz, órakedvezmények, utazási költségtérítés, e.t.c) Plusz hozzáadjuk a munkaidő megemelését és az 5 éves inflációt, akkor mennyi is az annyi?
Oszd meg és uralkodj!
Szociknak vége 2013.07.23. 14:19:22
(2) Jogszabály a hatálybalépését megelőző időre nem állapíthat meg kötelezettséget, kötelezettséget nem tehet terhesebbé, valamint nem vonhat el vagy korlátozhat jogot, és nem nyilváníthat valamely magatartást jogellenessé.
Az orvosok sem igen sírnak a visszamenőleges fizetésemelés miatt, ami, csak neked, nem kötelezettség. A pedagógusok, a HTMek, orvosok, középosztály, közszolgák, na innen már nem lesz maszop szavazó. A nyuggerekből meg egyre kevesebb.
Szociknak vége 2013.07.23. 14:20:27
Kan Csóka 2013.07.23. 14:23:44
Ugyis valami egyházi szemétláda volt ez is
azok bírják az ilyemsit höhhöhhh
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 14:24:53
Csak eddig jutottál? Olvasd tovább... A IV. fejezetet is ajánlom a figyelmedbe!
joci305 2013.07.23. 14:31:43
Sajnálatos,hogy visszamenőlegesen nem lehet abortuszt elrendelni....
Szociknak vége 2013.07.23. 14:34:27
Szociknak vége 2013.07.23. 14:35:14
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 14:40:00
Szociknak vége 2013.07.23. 14:44:50
Csak így tovább, husi!
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 14:50:51
Szociknak vége 2013.07.23. 14:54:56
nu pagagyí 2013.07.23. 14:55:54
Endre, neved közkincs
nem olyan, mint egy Balogh
bár precedens erre nincs, de
még beperelhet Kubatov
háténvagyokaz 2013.07.23. 15:00:28
Az intézmények listája a HIvatalos Értesítő 2013/33. számábanm 2013 július 5-én jelent meg (ami a 2013. január 1-től érvényes Alapító okirat melléklete???)
Sajnos ugyanekkor jelent csak meg a Szervezeti és Működési Szabályzat, ami józan paraszti ész szerint már január 1-én naygon kellett volna: ez tartalmazza ugyanis a KLIK részletes felépítését, szervezeti osztályok-munkakörök felelősségi területeit, működési folyamatait (,) legalábbis említik benne. Többek között azt, hogy ki felelős az adatok kezeléséért (!!), mik a működés gazdasági szabályai, a vagyonkezelési feladatok stb.
Vagyis 6 hónapig (+ néhány hét) tökéletesen szabályok és előírások nélkül működött a KLIK, az ország legnagyobb munkáltatója, aki a teljes alap-és középfokú oktatást összefogja (vagy mi).
Mindezek mellett milliárdos közbeszerzéseket hirdet, törvénymódosítást kezdeményez, stb stb stb....
Ha egy cégnél ilyen mértékű szabályozatlanság lenne, az összes illetékes hatóság azonnali hatállyal bezáratná, lelakatolná, talán örökre.
Dehát ez a KLIK, az állam része, ahol még ezt is lehet,
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 15:06:22
Lehet persze mellébeszélned, de az már végképp védhetetlen, hogy az EMMI a Köznevelési törvénnyel (is) ellentétes jogszabályt hozott.
Szociknak vége 2013.07.23. 15:07:59
Beleböfögtél a visszamenőleges hatályba, ráadásul hülyeséget.
Teragigamega lélek 2013.07.23. 15:28:03
lyken 2013.07.23. 15:41:19
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.07.23. 15:41:45
Hetvenöt év múlva talán,
Ha nem leszek más, csak tetem,
Ez áll volt iskolám falán:
"Frady Endre Műegyetem".
:)
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 15:47:51
Akkor miafaszért kommentelsz? Beégtél haver, úgyhogy mehetsz más blogokra trollkodni!
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 15:52:52
Ez tényleg egy rémálom....
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 16:04:55
Nem az "átnevezősdi" a legnagyobb probléma, hanem AHOGY csinálták. Felrúgva minden szabályt, senkivel sem egyeztetve (holott ez kötelessége lenne a KLIK-nek a Köznevelési törvény szerint is), visszamenőlegesen, stb... Ezt így hogy?
vénkujon 2013.07.23. 16:48:22
vénkujon 2013.07.23. 17:11:45
Gribbin János 2013.07.23. 17:25:06
Bár ebben a kormányzatban nem ők az egyedüliek...
Vombatus Ursinus 2013.07.23. 17:57:09
Teragigamega lélek 2013.07.23. 19:21:03
Ugyanúgy, ahogy a többit.
De nem értem a stílus miatt panaszkodókat: előző Orbán-kormány stílusa ugyanez volt, sejthető volt, hogy ha kétharmad áll rendelkezésre, akkor ezt kétszer, vagy tízszer ilyen durva stílusban fogják csinálni. Én inkább azt látom, hogy egészen visszafogják magukat. Nem vicc... ahhoz képest, amit vártam... ez semmi...