2014.01.23. 17:59
Békemenet az erősödő orosz kapcsolatért
Ha eddig úgy éreztük, nem erre a filmre vettünk jegyet anno a mozipénztárban, hát most már azt is tudhatjuk, a helyzet minden további nélkül fokozódhat: a választások előtti utolsó hétvégén elmehetünk békemenetezni Oroszországért és az orosz atomért. És ezentúl hogyan hívjuk majd az orosz energiafüggőségünket? A magyar politika egyensúlyozó képességének.
„A magyar politika egyensúlyozó képessége fontos a számunkra, melynek támogatására alighanem hamarosan újabb Békemenetet kell tartanunk. Március 29., a választások hétvégéje előtti szombat például ideális időpontnak látszik” (Bencsik András, Békemenet egyik főszervezője és a Demokrata című hetilap főszerkesztője)
Hol van már a tavalyi hó? Meg az, hogy "nem leszünk gyarmat"? És a "ruszkik haza" ismerős még? Emlékeztetőül:
A paradigmaváltás azonban bekövetkezett, a mai Orbán Viktor valószínűleg már sokkal idősebb és bölcsebb (és kevésbé forrófejű ifjú), mint az, aki annak idején a Hősök terén beszélt. És igen, akár hisszük, akár nem, Gíró-Szász András szerint "Magyarország szuverenitása miatt fontos a paksi atomerőmű bővítése" - és ezt a kormánypropaganda valószínűleg addig fogja sulykolni belénk, amíg teljes hittel és meggyőződéssel keblünkre nem öleljük az orosz medvét.
"Az egyensúlyozó képesség alatt Magyarország mozgási szabadságát értette, amely szerinte növekszik az erősödő orosz kapcsolattal. Putyin orosz elnökkel a paksi atomerőmű bővítéséről szóló moszkvai tárgyalásokon „megkötötte az évszázad üzletét, melynek köszönhetően Magyarország energetikai függősége egy fél évszázadra megszűnik” – érvelt a lap főszerkesztője." (origo.hu)
Ha pedig mindehhez hozzátesszük, hogy Bencsik András szerint Oroszország még mindig a világ második hatalma, és azt is lehetségesnek tartja, hogy Oroszország a legnagyobb hatalommá válik egy évszázadon belül, akkor végképp úgy érezhetjük, geopolitikai helyzetünkből és gazdaságunk erejéből adódóan tényleg igen fontos, hogy egy ilyen hatalom oldalvizén evezzünk a következő évtizedekben. Esetleg valakinek még megvan az, hogy küszködtünk mi már nagy testvér mellett és milyen jó is volt nekünk? De ugyebár már más szelek fújnak és Oroszország az Egyesült Államokhoz képest "a tolerancia hazája" (Bencsik András).
És akkor nézzük, mi mellé is fognak állni a békemenetesek? Idézve a megállapodást szolid elégedettséggel üdvözlő orosz sajtót:
"(...) Orbán Viktor otthagyta eddigi szövetségeseit, az Európa Uniót, és rálelvén a helyes irányra, országa csónakját az orosz anyahajóhoz csomózta (...) Afelől senkinek orosz oldalon egy szemernyi kétséges sincs, hogy Magyarország el van fogyasztva reggelire, hogy kívül helyezte magát a nyugati világon. (...) Az orosz-magyar felállásban a magyar fél tökéletes kiszolgáltatottságára és alárendeltségére utal az is, hogy Orbánnak három hónappal a választások előtt kellett ezt az ügyet behúznia: márpedig szavazatot nyerni nem, csak veszíteni tud rajta. Ez így és most leginkább az oroszoknak lehetett fontos? az atomenergia rapid népszerűségvesztése miatt Moszkva még minden lehetséges üzletet szeretne mihamarabb bezsákolni. Putyin elnök a keze fejére húzta Orbán Viktort, játszik vele, és még a hangját is mókásan utánozza." (Putyin horgán az ország, Magyar Narancs, 2014. január 23. 3.o.)
Ha pedig szuverenitásunk megőrzése a cél, vajon mit hozhat a jövő? Visszatérve a Magyar Narancs elemzéséhez nem biztos, hogy a jelenlegi kilátások olyanok, amelyért békemenetben akár egy lépést is érdemes lenne tenni:
"(...) lehet (...) hogy Berlin vagy Brüsszel magasról tenni fog az egészre, s Orbán geopolitikai sávváltása inkább megkönnyebbülést, mint főfájást okoz arrafelé, mondván, egy gonddal kevesebb. Ahogy az sem okozott különösebb traumát az unió számára, amikor Belaruszt és Ukrajnát átengedte Putyinnak: a cinikus indoklás, hogy ezt akarja a nép, hiszen Lukasenkát is, Janukovicsot is szabadon, több jelölt közül választotta meg (legalább formálisan), éppenséggel kézre állna Magyarország esetében is.
Belarusz úgy tizenöt éve kilátástalan diktatúra, Ukrajna lapzártunkkor öles léptekkel igyekszik a polgárháború felé. A diktatúra és a polgárháború - valamint az ezt előállító politikai bűnözők - szponzora egyaránt Vlagyimir Putyin volt; s mindkét esetben a forrásokat az orosz energiahordozók adták." (Putyin horgán az ország, Magyar Narancs, 2014. január 23. 3.o.)
Pár kérdés azonban felmerül a békemenetesek kapcsán:
1. Ha egy baloldali politikus írt volna alá egy szó szerint ugyanilyen tartalmú szerződést, akkor vajon lángokban állna már az ország?
2. Oly sok évi szovjet megszállás és kötelező orosz nyelvtanulás után milyen kommunikációs csúcstechnikával lehet embereknek elmagyarázni, kérem ez az ország már nem az az ország, Putyin (Oroszország) jó, Sztálin-Berzsnyev (Szovjetunió) az rossz? Vajon a történelmi tapasztalatok és olyan közmondások, mint a "kutyából nem lesz szalonna" felülírhatók egy békemenetes felhívással, mely célja a kormány dicsőítése és a paktum aláírásával hirtelen megszerzett "mozgási szabadság" megvédése?
3. Vajon titkos záradékban szerepel olyan kikötés, hogy vissza kell állítani a történelmi kontinuitást, azaz minden faluba-városba újra legyen szovjet felszabadításos emlékmű, április négy pedig újra nemzeti ünnep legyen, a friss történeti intézmény meg rehabilitálja az ideiglenesen hazánkban állomásozást, metró meg újra a Moszkva téren álljon meg? Vagy ez az eset a kivétel - itt nem kell annak az énekét énekelni, aki adja a pénzt, azaz a hitelt a gigaprojekthez?
4. Ki fizeti a békemenet előállítási költségét, ki és milyen büdzséből áldoz ennyi pénzt arra, hogy a kormány és a választópolgárok felé bebizonyítsa, már nem érvényes a "Továrisi konyec", az orosz gigahitel pedig az évszázad biznisze?
Akik pedig úgy érzik, ennél szürreálisabb belpolitikai esemény már nem jöhet, valószínűleg csalatkozni fognak: van még bő két hónapunk arra, hogy soha nem látott mélységeket és magasságokat éljünk meg politikai kommunikációs és kampánykultúránk tekintetében.
"Tulajdonképpen mi az őrültség? Biztosíthatom, hogy minél tovább tanulmányozzuk ezt a témát, annál nehezebb állást foglalnunk. Mindnyájunkban van bizonyos mértékű önimádás, és amikor ez odáig fajul, hogy azt gondoljuk, mi vagyunk Oroszország cárja, akkor bezárnak vagy megzaboláznak bennünket. Hosszú út vezet azonban odáig. És ugyan ki tudná pontosan megmondani, hol van az a pont, ahol meghúzhatjuk a határt, és bízvást kijelenthetjük: "Ezen az oldalon a józan ész uralkodik, a másik már a téboly birodalma." Ilyen ugyanis nem létezik." (Agatha Christie)
És igen, aki hisz abban, hogy az orosz gigaprojekt és az azt finanszírozó orosz hitel szuverenitásunkat, valamint mozgásszabadságunkat növeli, meg hurrá, végre nincs IMF, azt várják szeretettel a következő békemeneten.
Ha tetszett és szívesen olvasnál még több morgást, tematikus tartalomjegyzék itt.
Amennyiben tetszett, várunk Facebook-csoportunkban!
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Lózung recycling: "újrajelszavak" május 1-re 2014.01.24. 17:03:09
Trackback: Atomot a népnek! 2014.01.24. 14:39:33
Trackback: Mandiner blogajánló 2014.01.24. 13:13:04
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bankvezér 2014.01.23. 18:11:33
Pár nap alatt nagyot fordult itthon a politikai élet.
Pedig még csak választások előtt vagyunk.
Kíváncsi voltam, hogyan követték a változásokat a falvédőkészítők.
Kimentem a piacra és ahogy megláttam a legújabb falvédőt, leesett az állam.
A falvédő négy sarkában négy különböző ábra. Nézzük sorban..
A bal felső sarokban Orbán Viktor, az orosz csapatok kivonását követeli, Nagy Imre (néhai miniszterelnök) temetésén . Körülötte a demokratikus ellenzék, melynek minden második tagja a Kádár titkosrendőrsége által beszervezett ügynök.
A jobb felső sarokban, (egy több mint húsz éves időugrással) Orbán Viktor békemenete látható.
Az első sorban Bayer Zsolt, aki ahányszor megszólal, mindig szar fröcsög a szájából .
Mellette Széles Gábor milliárdos, aki a menetet szervezte és finanszírozta, és aki egyébként az örökmozgó és a vízhajtású autó feltalálásának szenteli életét, – az elmeorvosok legnagyobb örömére .
A menet első sora egy feliratos molinót visz : NEM LESZÜNK GYARMAT !
A menetelő tömeg önfeledten énekli a Katyusa orosz népdalt.
A bal alsó sarokban Orbán Viktor miniszterelnök sajtótájékoztatót tart.
“Nem leszünk a GAZPROM legvidámabb barakkja!” – mondja, majd benyúl egy kalapba, hogy sorsot húzzon.
A kalapban kétféle cédula van . Egyikre az van írva, Déli Áramlat . (Ez az orosz vezeték neve. ) A másik cédulára az van írva, hogy újra húzhat.
Jobb alsó sarokban a paksi főutca látható, amint egy “ROSZATOM” feliratú tank dübörög rajta.
A tank tornyából kinéző orosz katona azt mondja : “Visszajöttünk.” .
Az utcán bámészkodok között elvegyülő Greben Ágnes Oroszország-szakértő, erre azt feleli : ” Nem kellett visszajönni, – ki sem mentetek.”
A falvédő négy sarka után a közepét néztem meg figyelmesen .
Középen Orbán és Putyin kezet fognak. Az erőltetett mosolytól eltorzult arccal néznek egymásra.
A fejük fölé van írva, hogy éppen mit gondolnak . Orbán feje fölé az van írva : Anyádat! Putyin feje fölé : A tiédet !
A háttérben a magyar és az orosz delegáció tagjai éppen egy magyar Trapper farmert cserélnek egy szovjet 90 rubeles barkácsgépre.
A falvédő főcíme : Kész bolondok háza .
Szerintem is… Ilyen a politika, – sohase mondd, hogy soha!
Cirmos Cica 2014.01.23. 18:34:49
bankvezér 2014.01.23. 18:49:33
Az kizárt. :))
Ez a két barom olyan mint a mágnes két pólusa.
Egyik nem létezik a másik nélkül.
Argus 2014.01.23. 18:50:13
Cirmos Cica 2014.01.23. 18:53:52
Cirmos Cica 2014.01.23. 19:07:02
Cirmos Cica 2014.01.23. 19:09:26
bankvezér 2014.01.23. 19:17:55
Érdemes elolvasni az összes politikai falvédőt. Kigyűjtöttem a linkeket. :))
bankar.blog.hirszerzo.hu/2012/05/11/politika-falvedokben-elbeszelve/
bankar.blog.hirszerzo.hu/2013/07/14/ujabb-politikai-falvedok/
bankar.blog.hirszerzo.hu/2013/08/12/legujabb-politikai-falvedok/
bankar.blog.hirszerzo.hu/2014/01/05/nem-hagy-nyugton-a-falvedomaniam/
bankar.blog.hirszerzo.hu/2014/01/18/kesz-bolondok-haza-politikai-falvedo/
bankvezér 2014.01.23. 19:25:39
Örülök, ha érdekesnek találod. :))
Még ezt javaslom elolvasni. Fontos dolgokra mutat rá.
bankar.blog.hirszerzo.hu/2012/05/06/az-oroszok-mar-a-nabuccoban-vannak/
kisvagány 2014.01.24. 02:14:43
Egyébként ha ez a technológia megfelel a Svédeknek, a Lengyeleknek, a Törököknek, a Finneknek, Nagy Britanniának stb... akkor valószínűleg nekünk is jó lesz.:)
bankvezér 2014.01.24. 13:09:39
"A másik ami zavar, hogy a Közgépen keresztül annyi pénzt fognak "kivenni" a beruházásból, hogy a Fidesz minden tagja visszavonulhat majd.:))"
Hidd el, ez minden tisztességes embert zavar, pártállástól függetlenül.
De ez egy következmények nélküli ország, ezért a másik oldalon álló politikusok nem számoltatnak el. Csak annyit tesznek, hogy ezután ők lophassanak. (Holló a hollónak nem vájja ki a szemét.)
Ha nem akarod a szart a fosra váltani, akkor ne szavazz se a Fideszre, se az MSZP-re!
morgás joga mindenkit megillet · http://morgasjoga.blog.hu/ 2014.01.24. 13:32:36
felcsutisuttyo 2014.01.24. 13:40:35
kep.psharing.com/780545.jpg
felcsutisuttyo 2014.01.24. 13:41:13
kep.psharing.com/780705.jpg
felcsutisuttyo 2014.01.24. 13:41:49
kep.psharing.com/780843.jpg
felcsutisuttyo 2014.01.24. 13:46:51
Mária 2014.01.24. 14:34:43
Szelid sunmalac 2014.01.24. 14:35:23
Larry Silverstein 2014.01.24. 14:36:20
Ezért nem is erőltetitek, hehe.
Veszéjes Tomi · http://veszejestomi.blog.hu 2014.01.24. 14:46:28
Sir Galahad 2014.01.24. 14:56:07
Szelid sunmalac 2014.01.24. 14:59:21
őrkutya2 2014.01.24. 15:00:43
neked miből látszik tisztán, hogy a bővítésre szükség van? Elvégezte talán a kormány az országgyűlés által előírt döntéselőkészítő munkát? Az elkészült jelentés megindokolta adatokkal, hoigy mennyi lesz az energiaigény 15 év múlva?
Mert én ilyenről nem tudok.
sírjatok 2014.01.24. 15:02:49
Sir Galahad 2014.01.24. 15:03:29
Larry Silverstein 2014.01.24. 15:04:21
A parlament fog szavazni róla, majd a képviselőd pampoghat ha nem tartja megfelelőnek a döntéselőkészítő munkát.
tobeor 2014.01.24. 15:04:55
Nem hogy egyoldalú nyugati függés nincs a magyar energetikában, de az igazán nagy függés most az oroszoktól van, a gázbeszerzés 80+%-ka jön onnan. Hányszor leírták már ezt is, el se olvasol semmit csak szórod az igazad... na most ez a gázfüggőség fog kiegészülni ezzel is, gyakorlatilag Putyin befolyás fog érvényesülni a magyar energiaszektorban, a függőségünk meredeken nő.
"Egy kis országnak egyszerűen életveszélyes egyoldalúan elköteleznie magát valamerre. Ha megteszi, oda az önállóság maradéka is."
Ez igaz, örülök hogy végre felnyílt a szemed és rájöttél miért nevezik hazaárulásnak amit Orbán művelt.
Larry Silverstein 2014.01.24. 15:07:26
Mivel is?
A házad építészétől függesz most te idióta?
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.01.24. 15:11:06
Remélem nem lesz kötelező! Mást terveztem.
Sir Galahad 2014.01.24. 15:13:25
tobeor 2014.01.24. 15:16:49
Slomó, Slomó, már megint égeted magad? ma hány nikkel szórod a hülyeséget?
@Sir Galahad: Nem enyhít, hanem NÖVELI a függőséget, fogd már, még csak ezerszer írták le, tényleg nem olvasol semmit csak a fideszprvadát?
Sir Galahad 2014.01.24. 15:18:35
tobeor 2014.01.24. 15:25:17
Tudsz számolni, vagy a pincsi kedvéért még azt is elfelejtesz?
Larry Silverstein 2014.01.24. 15:26:43
Mr. Waszabi 2014.01.24. 15:29:13
Még szerencse, hogy a választások előtt kiderült, hány az óra.
Azon se csodálkoznék, ha kisvártatva a vöröscsillag kikerülne a tiltott önkényuralmi jelképek közül.
Larry Silverstein 2014.01.24. 15:33:54
Mer csak.
tobeor 2014.01.24. 15:36:19
tobeor 2014.01.24. 15:37:01
Idióta :D
2014.01.24. 15:41:07
Ki mondta, hogy nem lehet? A hazaárulással egyet is lehet érteni, meg nem is. Ha maszatolsz, akkor maszatolj normálisan.
2014.01.24. 15:49:42
Barom. Az akkor lesz saját, ha már kifizettük. Csak hogy miután kifizettük, utána sem lesz ingyen az áram, mert csak hogy mi termeljük. Idióta. Egyszarűbb az EU-ból venni az áramot, kifizetni amennyit fogyasztunk (a sok vadparaszt megtanulna takarékoskodni), így nem kellene az országot eladni az oroszoknak. Különben is, tudott-e a magyar nép bármit is hatékonyan termelni?
2014.01.24. 15:59:16
Anyád. Itt elvekről van szó: a szoláriumban felejtett vezíred elkergette az oroszokat, ugyebár. Ez helyes, még ha nem is igaz. Csak hogy a visszahívásuk hazaárulás (már akinek nem seggből van az arca). Miért maszatolsz, Orbán-bolsi? Soha egy percig nem gondoltam, hogy a vezíred nem egy büdös kommunista, hiszen az apja is az volt. Rólad meg a birkamenetes droidokról sem gondoltam soha, hogy nem vagytok hazaárulók, az orosz hatalom kiszolgálói.
Szelid sunmalac 2014.01.24. 16:02:28
Te ritka suta egy ember lehetsz.
Larry Silverstein 2014.01.24. 16:17:44
Érdekes, fel kéne oldani ezt az ellentmondást esetleg...
ex-dr. vuk 2014.01.24. 16:26:30
Ha Orban oroszellenes, akkor a hivei is azok lesznek. Most, hogy az oroszok a jobaratok, maris moge alltak oroszbaratkent. Egyszeruen nevetseges.
tobeor 2014.01.24. 16:29:56
Sir Galahad 2014.01.24. 16:31:20
elwood 2014.01.24. 16:34:49
az áramot piacon lehet venni, az árát a piac határozza meg. jelenleg kb. fele a paks 2 tevezhető termelési árának.
ellenben a gáz árát, és paks 2 minden kapcsolt költségét valóban az oroszok határozzák. hasraütéssel.
Gyorgy Nagy 2014.01.24. 16:41:08
Sir Galahad 2014.01.24. 16:41:19
csivava ellen dobócsillag nuncsaku 2014.01.24. 16:51:22
Sir Galahad 2014.01.24. 16:52:24
2014.01.24. 16:58:04
Oroszbarát hazaáruló barátom, nem olvasol, csak írsz. Vagy olvasol, de nem értesz semmit, vagyis magadból csinálsz hülyét. Igaz, nagyon nem kell erőlködni. Olvass vissza még egyszer, te vadbarom.
"Ami valamelyest ellensúlyozza a kereskedelmi, gazdasági, katonai, stb. nyugati függést."
Mi Európa része vagyunk István király óta, hazaáruló barátom. Nem tudtad?
Sir Galahad 2014.01.24. 17:08:49
tobeor 2014.01.24. 17:10:19
Meg egyáltalán mondtál már érvet arra miért is kell hazaáruláson keresztül odadobni a magyar energetikai szuverenitást egy birodalmi logikában gondolkodó nagyhatalomnak, amely bennünk nem lát mást, mint egy visszaszerzendő befolyási övezetet?
Azt sikerült már kiköhögnöd, hogy miért volt ilyen sürgős az egész, amikor 10 év múlva is ráérne elkezdeni egy erőmű építést, miközben teljesen felforgatta a világ energetikáját a palagázforradalom, és senki nem tudja hogy fognak kinézni az árak 10 év múlva?
Majd én megmondom neked miért volt sürgős: Mert a 2010-2014-es ciklusban közvetetten a manyup adta mozgástérből tudták kitömni mutyikkal Simicskát, és nem látszott, hogy 14 után miből lesznek százmilliárdos megrendelések. Hát most megcsinálták, ebből. És a legszebb az, hogy amikor majd sorban viszi el Simics az összes paksi melót, te itt fogsz küzdeni, hogy azzal semmi baj nincs meg hogy biztos az is milyen hót becsületesen lett kiadva.
tobeor 2014.01.24. 17:12:59
Jhonnyq 2014.01.24. 17:17:53
Annak adnak aki fizet érte.
Egyébként vajon miért nem tömik tele az orszàgot napelemmel?
Hàt azért mert ki lehet számolni,mennyi idő alatt térül meg egy ilyen befektetés.
Na most Paks2 költségét nem tudod kiszámolni!
Miért?
Mert senki nem tudja mennyibe kerül majd.
Te sem de még Orbán sem!
Jó reggelt moncsicsi...
Aztán mi lesz ha nem lesz elég rá rongyos 10mrd euró?
Mi lesz ha 20 lesz?
Azt mondjuk majd az oroszoknak,hogy bocsi de ennyiért már nem kell?
Te rendeltél már olyan terméket amiről csak gondoltad mennyibe kerül?
Címeres faszok vagytok egytől-egyig...
Jhonnyq 2014.01.24. 17:23:46
" - a történelem azt igazolta, hogy ha teljes függőségbe kerültünk valamilyen nagyhatalomtól, arra mindig ráfizettünk."
Na majomka ezzel pont egyetértek veled.
Az oroszoktól már függöt ez az ország és méginkább fog is.
Szerinted a nyugat a veszélyes de az oroszok nem ugye?
Beszélj anyáddal,apáddal,nagyapáddal,ha szóba állnak veled ők majd mesélnek!
Jhonnyq 2014.01.24. 17:24:44
2014.01.24. 17:42:21
Berzengő 2014.01.24. 17:52:41
A CÖF finanszírozásában egész oldalas politikai hirdetések jelentek meg a napi lapokban. A jobboldali vállalkozók, sportolók, színészek, politológusok által aláírt hirdetést Mesterházy Attilának, a „tisztességes baloldal” képviselőjének címezték, hogy felszólítsák – „legyen bátor" –, szakítson Gyurcsány Ferenccel.
kep.index.hu/1/0/542/5427/54274/5427490_bd4a5c231c7041ece44dd1762b5e53e9_wm.jpg
2014.01.24. 17:55:54
Ostoba orbánista barom vagy. Európa nem nagyhatalom, hanem szövetség. Európával szemben nem függők vagyunk, hanem partnerek. Vizsgáltasd meg magad, vagy ne foglalkozz politikával, mert nem értesz hozzá.
@Lindalinda: "Izrael"
Ugye zsidók vágták partiba az anyádat, amikor cseléd volt náluk?
Berzengő 2014.01.24. 18:00:18
Ezen orbani izraeli dorgolozesekkor persze te is felfedezted magadban hogy zsido vagy ugye?
Akkor epp az izraeli befektetesekert volt bekamenet.
__________
Orbán: Izrael számíthat a Fideszre a térség stabilizációjában
Az izraeli külügyminiszter a mintegy fél órás megbeszélés után hangsúlyozta: jó kapcsolataik vannak Magyarországon mind a kormánnyal, mind az ellenzékkel, és szeretnének mindent megtenni a két ország és a két nép kapcsolatainak erősítéséért.
2005.03.02 19:12 MTI
A közel-keleti békefolyamatról és az antiszemitizmus kérdéséről is szó esett az izraeli külügyminiszter és Orbán Viktor megbeszélésén szerdán Budapesten, amelyen a Fidesz elnöke közölte: Izrael partnerként számíthat pártjára a térség stabilizálásáért tett erőfeszítésekben.
_________________
www.bumm.sk/8938/keszenleti-allapot.html
A kongresszuson hozzák nyilvánosságra a Fidesz Jövőnk című vitasorozata alapján készülő, elméleti megalapozottságú vitairatát, ám emellett Orbán Viktor is komoly, eszmei programadó beszéddel készül a tanácskozásra.
...
a párt nem kisebb személyiséget vár a kongresszusra, mint Benjamin Netanjahu egykori izraeli kormányfőt.
Értesüléseink szerint a politikus készséggel tesz eleget az invitálásnak, így most már csak a tel-avivi kormányválság fejleményei vethetnek gátat azon történelmi esemény elé, hogy először szólaljon föl Fidesz-rendezvényen egy volt izraeli miniszterelnök - mely tény jelentőségteljes voltát aligha kell magyarázni.
Lali73 2014.01.24. 18:08:52
maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.24. 19:00:33
A legtöbb magyar nem tudja jellemzően azt sem, hogy a kommunista párt Oroszországban jelenkeg a legnagyobb ELLENZÉKI párt.
maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.24. 19:04:28
Mert valamilyen barom elterjesztette, hogy egy tüntetés csakis ellenzéki lehet. Persze a világban eznem így van, de ettől még amagyar átlagbunkó ebben hisz vakon. Hasonló még a "nincs kormánypárti humor" szöveg.
Szelid sunmalac 2014.01.24. 19:12:09
Lodd le magad!
maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.24. 19:14:51
Oroszország nem liberális demokrácia, Putyinnépszerűséglnek egyik alapja, hogy megdöntötte ezt arendszert. De nem is diktatúra.
Szelid sunmalac 2014.01.24. 19:19:26
randomuser1 2014.01.24. 20:03:38
wotan 2014.01.24. 20:04:33
Egyetértek, majdnem. A szponzor személyéig. Szerintem ugyanis az EU a szponzor. Kell neki is a piac, érthetö.
Delegálták az intelligens Dr.Eisenfaust-ot mint szakértö elnökjelöltet:o)) Ja, és a Magyar Narancs mint kompetens független hirforrás - ez tetszett!
randomuser1 2014.01.24. 20:12:41
Larry Silverstein 2014.01.24. 20:25:05
Akkor ebben is rokon ország vagyunk.
kisvagány 2014.01.24. 20:31:31
randomuser1 2014.01.24. 20:34:24
Larry Silverstein 2014.01.24. 20:36:15
kisvagány 2014.01.24. 20:37:17
Ajánlom figyelmedbe:
www.kormany.hu/download/5/39/40000/Energiastrategia.pdf
randomuser1 2014.01.24. 20:46:16
Az autokratizmus amúgy szükséges, a félázsiai csürhét másként nem lehetne irányítani :)
Larry Silverstein 2014.01.24. 20:53:17
randomuser1 2014.01.24. 20:58:11
Larry Silverstein 2014.01.24. 21:01:17
A fix hatósági ár komcsi allür? Nocsak.
Milyen iparágak? A dohánykereskedelem, piakereskedelem sok helyen állami monopólium.
Szabadságharc? Úgyérted a kommunikációt el tudod választani a tettektől?
randomuser1 2014.01.24. 21:07:52
Larry Silverstein 2014.01.24. 21:11:40
- Bár igazad lenne...azóta óriásit fejlődtek az oroszok, kiszorították a posztkomcsi nyugatpárti milliárdosokat és a középosztály szélesedett, az országon belül tartva az olajjövedelmet. Ma a moszkvai átlagkereset meghaladja a budapestit, a 90es években meg a harmada volt.
- Persze tényleg van hasonlóság, de Mo-n ez sokkal enyhébben folyik.
legeslegujabbkor 2014.01.24. 21:13:18
Európában mindenki visszafogja a fejlesztési, építési terveit, mert a mostani termelt energiát sem használják fel.
Ha a szakértők szerint mégis szükségünk van atomreaktorra, pontosan kell tudni, mikorra készüljön el, és a legolcsóbb megvalósítást kell választani, értve ezt a tervezésre, meg a kivitelezésre.
Ha mindezen átrágtuk magunkat, akkor lehet megfontolni, hogy kitől, mennyiért, milyen futamidőre veszünk fel kölcsönt, és ez mikor is fog megtérülni az egyre csökkenő energiaárakkal számolva. Esetleg a romló forintot is betervezhetjük.
Larry Silverstein 2014.01.24. 21:16:09
randomuser1 2014.01.24. 21:25:54
ő, nem, jut eszembe, az amerikaiak nem a mi rakétinkkal lövik fel a műholdjaikat, nem a mi gázunkat égeti európa hülyébbik fele, és nem mi lövöldözzük halomra a csinkiket ha átgyünnek az usszurin.
pech.
Larry Silverstein 2014.01.24. 21:29:53
randomuser1 2014.01.24. 21:35:10
Larry Silverstein 2014.01.24. 21:35:58
randomuser1 2014.01.24. 21:39:42
meg ijjesmik.
randomuser1 2014.01.24. 21:51:34
2014.01.24. 22:39:01
Ja, csinálj magadnak kistestvért, hogy többen legyetek. Kis hazaárulókat, kis bolsevikokat...
kisvagány 2014.01.24. 23:05:05
bankvezér 2014.01.25. 14:07:02
Bocsánat, hogy csak most válaszolok..
Nem mondtam olyat,hogy ne menjünk választani.
Tehát el kell menni választani, vállalni kell, hogy esetleg elvész a szavazatunk, de akkor is arra szavazzunk, aki kivezeti az országot a jobb és baloldali maffia érdekköréből.
Lehet, hogy nem elég a győzelemhez egy ciklus.
De a leghosszabb út is az első lépéssel kezdődik...
bethowen 2014.01.25. 16:42:21
A hívők szolgamódra kommunistáztak rendületlenül. Egy ideje /pont akkoriban lett Orbán nem szimpatikus Európában/, észre vették tőlünk keletre is vannak országok , és ott is emberek élnek. El is indult a Szógyártó gyerek , pénzt tarhálni arra felé/ Vietnám , Szaud-Arábia, Kína stb/, és minő meglepetés : most már ÓRIÁSI HZAFIAS cselekedet a kommunista országokkal üzletelni. Most pedig amikor NÉPÜNK NAGY VEZÉRE elhinti az AKTUÁLIS igét: az oroszok régi , jó barátaink, önzetlenül segítenek, valamint most már nem csak a gáz ellátásunk függ tőlük, hanem az atomerőművel is hozzájuk láncolódunk, az már NEMZET mentő tett lett . Lelkes követők azon nyomban megvilágosodva terjesztik az EGY IGAZ EVANGÉLIUMOT. Kiváncsi lennék azonban arra , ha csoda folytán mégsem Ő lenne a min.elnök áprilistól, a keleti kapcsolatok megítélése nem változna-e.
Energetikai függetlenségről beszélni meg marhaság olyan országban ahol nincs számottevő energia hordozó/ a köpönyeg forgatás még nem hasznosítható a villamos energia termelésben/ a vízi erőmű továbbra is tabu. Akkor miért hiszik el a KÖVETŐK , hogy az az üzlet , amiben az oroszok adják a
pénzt
technológiát
építik az erőművet
hozzák és viszik az uránt biztosítja a függetlenséget.
kisvagány 2014.01.25. 17:53:46
Vidéki 2014.01.25. 19:17:27
A szerző beteges propagandista agyában ha a Roszatom Pakson atomerőművet épít, az egyenértékű azzal, hogy orosz gyarmattá válunk!
Finnországban is épít atomerőművet a Roszatom mégis Finnországban kevés olyan marha van, aki azt gondolja, hogy ezáltal gyarmatosítják Finnországot az oroszok!
"A Roszatom 2013-ban Oroszországban 7 atomerőművi blokk építését végezte.
Külföldön, 2013 végén, a Roszatomnak 74 milliárd dollár értékben 20 atomerőművi blokkra volt megrendelése : (India – 2, Irán – 1, Kína – 2, Belorusz – 2, Banglades – 2, Jordánia – 1, Bulgária – 1, Vietnam – 2, Ukrajna – 1, Örményország – 1, Törökország – 4, Finnország – 1)"
bethowen 2014.01.25. 20:43:11
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.01.26. 16:50:17
"az eddigi egyoldalú nyugati függés oldása. "
- Miben is függünk a nyugattól? Energiában?
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.01.26. 16:53:56
"nem a franciák meg az amerikaiak bővítik paksot (akik szintén jártak/tárgyaltak ott az elmúlt évtizedben)"
- Mikor jártak ott?
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.01.26. 17:04:32
"az oroszok, kiszorították a posztkomcsi nyugatpárti milliárdosokat"
- Azt magyarázd meg, mitől lehet valaki nyugatbarát ÉS posztkomcsi.