2012.08.09. 20:13
Tanulja meg szeretni
Budapest főpolgármestere nemcsak a fővárosról szóló évkönyvekbe írja be visszavonhatatlanul a nevét, hanem az új az BKV-szín is róla kapta (gúny)nevét: "tarlóskék". A névadó kiléte kezdetben rejtély volt, Vitézy Dávid is szerepelt a keresztapa-gyanúsak között, ám a nol.hu információi alapján a szín kérdésében belső egyeztetés után maga a főpolgármester döntött. Hát a RAL-színkatalógus 5015 "skyblue" 2x3 centimétere biztos szebb volt ...
György István főpolgármester-helyettes véleménye, az új szín modern, esztétikus és friss, ráadásul Toscanában például Volterrában és a környékén közlekedő buszok színe ugyanilyen világoskék árnyalatú, és a mediterrán lakosok nem vonulnak csapatostul tüntetni.Tehát, ha az olaszoknak jó, majd mi is megtanuljuk szeretni. Sőt, György István teljesen biztos benne, hogy a budapestiek meg fogják szeretni - az pedig láthatóan egyetlen döntéshozóban sem merült fel, hogy legalább városképpel, dizájnnal foglalkozó szakzsűrit megkérdezzenek, mielőtt még nekiállnak a nagyüzemi átfényezésnek, ami egyes vélemények szerint maga a vizuális környezetszennyezés.
A hiper-gyors átfestés oka, hogy jelenleg többféle színvilágú BKV-busz is kering a fővárosban, és ez a lokálpatrióta politikusok szerint zavaró lehet. Kérdés, hogy az utca népét megkérdezték-e, feltétlen szükséges-e 105 buszt átfesteni a közeljövőben bugyikékre, darabját 1 millióért, valamint arról, vajon hányszor maradtak le egy buszról, mert úgy érezték, a buszmegállóba beálló jármű színe BKV-idegen, és emiatt biztos nem arra megy, amerre ők mennének? Vajon hány utas érezte magát városképi és tájékoztatási szempontból megzavarodva, esztétikailag porig gyalázva? A füstölgő-kigyulladó, széteső, hirtelen üzemképtelenné váló járművek valószínűleg jobban idegesítik a pestieket, mint a vegyes színvilágú, hatalmas számokkal ellátott buszok ...
A 105 busz átfényezése csak a kezdet - a tarlóskék járművek száma jövőre tovább fog gyarapodni: a jelenleg folyó busztender alapján további 150 égszínkék jármű fogja a főváros utcáit róni, 4-5 év múltán pedig már minden busz illeszkedni fog az új arculatba.
Mi pedig akár akarjuk, akár nem, megtanuljuk megszeretni a ragyogó, "friss" színt és tudomásul vesszük, az eddigi BKV-kék márcsak egykori BKV-kék lesz. Végül is vannak előnyei az új dizájnak, korosztálytól és dioptriától függetlenül extra sebességgel észrevesszük majd a tömegközlekedési járműveket (maximum az égboltba olvadnának be, ha repülnének) és turisztikai szempontból is új jelképe lesz a fővárosnak.
Viszont ami még hátravan: mi lesz a trolik pirosával? Vajon mikor döbbennek rá politikusaink, hogy a szín és a számozás egyenesen az ötvenes éveket hozza vissza Budapest utcáira? Hogy a RAL-skálában vannak még olyan városképileg kiaknázatlan karrierű, "fiatalos", "friss" színek, mint a bugyi (Barbie) rózsaszín, banánsárga vagy libazöld? Vajon mit szólnának a pestiek narancssárga trolikhoz?
A fővárosi taxik esetében az egységes színt rendeletben kell meghatározni, így elviekben nem egy politikus ízlésvilága lesz a mérvadó - egyelőre befutónak a fekete-sárga vagy a kék-szürke kombináció tűnik, bár a szakma leginkább az ezüst-világoskék kombinációt preferálná környezetvédelmi és biztonságtechnikai okokból. De lehet, hogy nekik is találnak majd valami fiatalos, modern színt ...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
euAgWzgmmtq7K 2012.08.10. 02:00:50
Hajdú Peter 2012.08.10. 02:18:37
kalapocska 2012.08.10. 05:05:05
(szavaztam). Amugy nem bili keknek csufoljak. van bugyi kek?
Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.08.10. 05:41:49
Melyik bolygón van ilyen színe az égnek? :-)
Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.08.10. 05:42:31
nutzo 2012.08.10. 05:42:37
Malachi 2012.08.10. 05:57:16
Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.08.10. 06:08:15
Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.08.10. 06:08:49
csberko 2012.08.10. 06:18:45
Ha erre gondolt a főpolgármester-helyettes, hát ez sztem nem ugyanolyan, még ha a napsütést leszámoljuk sem. Ez olyan mint a Napoli focicsapat ami nekem tetszik (a színe). A BKV buszok meg nem olyanok.
szavazatszemlélő 2012.08.10. 06:38:58
nova76 2012.08.10. 06:39:58
VT Man 2012.08.10. 06:43:54
Magyarul: bili kék
Legalábbis angolul nem tudóknak.
A többiekbek égszínkék. Ki találta ki ezt a bilizést??
2012.08.10. 06:44:15
2012.08.10. 06:45:32
BékaRóka 2012.08.10. 06:56:38
M_R 2012.08.10. 06:58:16
Ez az átfestős móka bevett szokás volt a dicső Magyar Néphadseregben is: a 97%-ban rozsdából álló teherautókat lázas sietséggel festették át ha valami nagyfőnök érkezése volt várható.. Aztán már csak arra kellett ügyelni hogy a "szép új teherautónak" nehogy nekirepüljön egy nagyobb darázs mert az esetleg beszakíthatja..:)
tiborc2008 2012.08.10. 07:05:12
Komoly gondban lehet a fityesz káderügyben, ha ilyen szerencsétlen faszokat kellett döntési helyzetbe hozni.
Munka helyett a munka látszata.
Útjavítás helyett utcaátnevezgetés.
Korom- és füstokádó fos buszpark festegetése.
Totalcar szerint némelyik napi 20 liter motorolajat pöfékel el, kb. két havi elkörnyzetszennyezett olaj árából meglenne a motorgenerál, de azt nem lehet.
Barmok.
Nincs remény.
tiborc2008 2012.08.10. 07:07:35
Talán nem véletlen, hogy levitézlett dávidka is szóba került ötletgazdaként.
Kaszáspók 2012.08.10. 07:07:53
Ez a busz ugyanis nem "bilikék" meg "bugyikék" (ki az az állat aki ilyent kitalál), ez kérem zsidókék (Izrael állam zászlajának kékje).
A másik: Ki az a barom, aki szerint az "utca emberét" kéne megkérdezni, melyik szín tetszene?
Jó hogy nem már népszavazást kell kiírni egy ilyen kétszázad rangú kérdésről.
Illetékes eldönti, buszokat lefestik, oszt annyi...
Amúgy meg ugyanolyan sötétkékre kellett volna festeni a buszokat mint amilyen régen is volt (IMHO).
dr Smittpálelnökúr 2012.08.10. 07:18:05
Tényleg a főpolgármesternek kell eldöntenie a buszok színét?
És igen, a Budapestet felgyújtó csőcselék szétverése teljesen rendben van, ez viszont nincs.
Te is csak azért szereted a randalírozó csürhét, mert szeretett vezéred, a felcsúti félázsiai bugris seggének tetsző módon romboltak.
négykarika 2012.08.10. 07:19:56
1. új szín kell, most azonnal
2. ilyen lesz és kész.
Emlékszik még valaki Budapest új zászlajára?
(Az egész amúgy vihar a biliben, hogy a valós problémákról elterelje a figyelmet)
belekotty 2012.08.10. 07:21:04
Roy 2012.08.10. 07:23:11
Valami Fidesz közeli festék nagykereskedés megmaradt raktárkészletéből van ez a kék.
Ocsmány szin.
indapass90210 2012.08.10. 07:32:33
Tudnál mondani egy olyan színt, amiben mindenkinek tetszenének a buszok? Nem? Na ugye!
Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.08.10. 07:37:59
Kaszáspók 2012.08.10. 07:39:32
Helyes. Nevezzék is át a Mező Imre, Kulich Gyula meg egyéb komenista szarcsomókról elnevezett utcákat, tereket minél előbb, ha már a "rendszerváltáskor" nem nevezték át.
Legyen helyettük sok-sok Horthy Miklós, Sztójay Döme, Prónay Pál és Héjjas Iván utca.
Ha csak tíz ballibet üt meg a guta, már megérte....
brahamb 2012.08.10. 07:41:44
Malachi 2012.08.10. 07:41:51
tocibacsi 2012.08.10. 07:44:15
FilcTroll 2012.08.10. 07:47:31
Malachi 2012.08.10. 07:49:04
mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.08.10. 08:02:10
és igen, velem előfordult, hogy nem futottam egy fehér BKV buszhoz amin csak oda volt hányva egy tábla a szélvédő alsó sarkába, simán lehetett valami céges különjárat is.
Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.08.10. 08:04:25
Rasid al-Maghribi (törölt) 2012.08.10. 08:05:01
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2012.08.10. 08:10:34
tarackos 2012.08.10. 08:18:05
A Pista amúgy nagyon kreatív. Fantasztikus zászókat tervez, beszédes utca- és térneveket talál ki. Nincs ezzel semmi baj, egy kreatív ember kéznyomait látjuk...
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.08.10. 08:20:36
@Kaszáspók:
Azért komoly elmeproblémákra utal, hogy valakinek még erről is a zsidók jutnak eszébe. Mellesleg az sokkal sötétebb kék.
bebe tv 2012.08.10. 08:21:14
Aki még nem tudná a fenti cég bizonyos Széles Gábor érdekeltségébe tartozik és már működtet járatokat Budapesten. Ezek alapján úgy néz ki, hogy Széles úrnak újabb járatokat szerveznek ki, a főváros meg majd keményen tejel neki, ami még többe kerül majd, mintha a BKV működtetné a járatokat.
Szóval egyáltalán nem a színen van a lényeg.
MA 2012.08.10. 08:23:43
Valami lehet benne... (törölt) 2012.08.10. 08:26:37
Első találkozásom velük a Csaba utcában volt, amikor az egyik a 128-asnak kikiáltva épp igyekezett átküzdeni magát a Krisztina krt-i kereszteződésen, közben sugárban ömlött belőle valami folyadék hátul a motortérből. Ha a 128-as vonalát ennyire nem bírják, mi lesz majd a 21-es vonalon velük? 1 hónap alatt elfüstöl az összes.
Mint utas, következőek az észrevételeim: egyelőre tiszták, de jól láthatóan leélt buszok. Itt lepattant egy darab műanyag, ott összekarcolva az ablaküveg, amott repedezések, a lopásbiztos üvegtörő kalapácsok sehol, és a legtöbb helyen a helyük is annyira meg van rongálva, hogy nem lehetne berakni, ésatöbbi. Az ajtókat nem lehet egyenként kinyitni, csak egyszerre (és fülrepesztő a zárásra figyelmeztető hang, de ez még akár pozitív is lehet), légkondi be van építve, de nem működött egyszer sem, amikor rákérdeztem, úgy vettem ki a sofőr válaszának hanglejtéséből, hogy nem is nagyon fog működni soha.
Konklúzióm: egy Ikarus a 400as szériából normálisan kitakarítva nézhet ki így belülről. Persze amint azt tudjuk, a tisztaság BKV járatokon -hála az utazóközönség nagy részének és a takarítók áldozatos munkájának- csak egy múló álom, szóval lényegében vettek jó drágán pár lepukkant roncsot, ami kb. 1 éven belül ugyanolyan kehes vérző torkú tragacs lesz, mint a többi 10-20-30-40 éves BKV-jármű. Az általam felsorolt hibák egy picit nagyobb aggodalomra adhatnak okok, mint az, hogy bekattant, és hupikék törpikékeset játszik a Tarlós meg a Vitézy.
Hogy mondjak valami pozitívat is: kényelmesek az ülések, és alacsony padlós.
Hurrá!
esef 2012.08.10. 08:33:20
Wl 2012.08.10. 08:33:54
A használtan vett buszokat (ami pl. itt a képen is látható) a költségek szempontjából meg nem mindegy, hogy milyenre fényezik? Úgy is le kell fényezni őket, ha sima BKV kékre fényezik, akkor annyi a különbség, hogy nincs poszt belőle, sőtt nem is igen tűnik fel. Így, hogy más színű festék kerül a szórópisztolyba persze már más a helyzet...
A régi buszokat persze szerintem is hülyeség átfényezni, ezzel a fényezéssel is teljesen jól mutatnának a selejtsoron :)
lavór 2012.08.10. 08:33:59
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2012.08.10. 08:41:29
IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2012.08.10. 08:42:28
Definiálja valaki az anyag fogalmát! Első látásra egyszerűnek látszik, de még sem olyan egyszerű, ha jobban belegondolunk. Meglepett, hogy ez is legalább olyan problémát jelentett, mint a definiálja valaki Isten fogalmát feladat. Szívesen vennék humoros meghatározásokat is. A jobbak bekerülnek a gyűjteményembe.
Jelenleg az index.hu főoldalán ajánlják:
vilagnezet.blog.hu/2012/08/10/anyag_definicioi
Elijah_Baley 2012.08.10. 08:46:23
kalandfereg 2012.08.10. 08:50:31
Jó kis gumicsont a népnek, hogy az igazi problémák helyett - amikből van elég, a BKV-nál meg pláne - ezzel a hülyeséggel foglalkozzon.
magua81 (törölt) 2012.08.10. 09:03:19
Dolgozónép 2012.08.10. 09:04:23
blah 2012.08.10. 09:05:02
Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2012.08.10. 09:09:59
105 milla, nem semmi...
egy valamirevaló, nem pusztán korrupció és rablás céljából üzemeltetett tömegközlekedési vállalatnál nem a járművek színe lenne a prioritás, hanem a műszaki ellenőrzés, és a javítások.
ez a bugyikék-libafoszöld problémakör csupán annyira érdemes, hogy elfedje a valódi problémát, hogy ebben a pillanatban a bkv járműparkjának a nagy részét pusztán a frissen felhordott festék tartja össze, és hogy folyamatosan rabolják le a zsét az államból a parlament közeli vállalkozók.
tundrazuzmo (törölt) 2012.08.10. 09:10:21
Tarlós üzent is, kódolt nyelvezettel: Toscanai minta = Olasz módszer = Maffia, az állam és magántulajdon összefonódása.
tundrazuzmo (törölt) 2012.08.10. 09:14:41
Tanult informatikus ismerőseim azt mondják, hogy a harver az, amibe bele lehet rúgni.
Ezzel a megközelítéssel anyag az, amit el lehet szívni...
gumibugyi 2012.08.10. 09:15:13
És a honvédséget is túl lehetett élni végül is.
is 2012.08.10. 09:16:05
@Rasid al-Maghribi: te még nem nagyon voltál déli tengerparton. ott pont ilyen az ég kékje. Magyarországon, meg a szmogban persze szürkésfehér az ég.
@lavór: +1
@Kaszáspók: Mező Imrét mondjuk fehér zászlóval a kezében lőtték agyon. érdekes a lelkivilágod, hogy neked erről a szarcsomó jut az eszedbe. biztos élvezed ilyen gonosznak lenni. te kis Gollam.
qwertzu 2012.08.10. 09:16:06
Nem bugyikék, nem babakék, nem buzikék, nem kékosztrigakék.
Ez bizony kurvajó strandkorlátkék.
Most már csak kéne rendelni ezer Magyarországon gyártott új buszt ebben a színben.
qwertzu 2012.08.10. 09:18:15
tocibacsi 2012.08.10. 09:19:25
tundrazuzmo (törölt) 2012.08.10. 09:19:50
Még egy definíció az anyagra. A kis hercegben a róka azt mondja: "Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan."
Az anyag mindig látható. Ez alapján anyag mindaz, ami nem igazán lényeges.
déjá vu39 2012.08.10. 09:32:50
A kettőnek mi köze van egymáshoz?
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.08.10. 09:33:42
petyah1379206 (törölt) 2012.08.10. 09:37:48
érdekes módon az anno senkit sem zavart.
hopptarisznya 2012.08.10. 09:41:22
Ees mindenhova ezt a photoshopos keepet rakjaak ki.
Pedig a busz eelooben, a forgalomban nem tuunik veeszesnek. Egy kicsit tobb szurkeet tettem volna bele, hogy az eeleenkseegeet megtorje, de nap kozepere maar lesz rajta annyi kosz, hogy a szine kellemessee valik. (amugy is fakulni fog)
Mad Mind 2012.08.10. 09:43:23
Ha fizeted az összes költséget, ami az átnevezésekkel jár, felőlem mehet. De amíg nekem kell mindent kifizetni csakazért mert a félázsiai fajtádnak kisebbrendűségi érzése van, addig maradjon ahogy van.
hopptarisznya 2012.08.10. 09:45:04
speciel a Moszkva teer atnevezeseet jo otletnek tartom. Gzerekkoromban (az aatkosban) sosem eertettem miert kellett a mi elnyomoinknak a foovarosaarol elnevzni az egyik legforgalmasabb teret. Undorito erofitogtatsnak eereztem. Aztan persze megszokja az ember, de orulok, hogy a gzerekeimnek maar nem igy fognak raa emleekezni.
Az uj budapesti zaaszlo is nagzon szepen mutat a hidakon. A reegire mindenki azt hitte, hogy Romanaiban vagyunk. Meeg akkor is, ha tudjuk, hogy az igazabol Erdely zaaszloja volt, csak a kocsog romanok lenyultak.
Kopi3.14 2012.08.10. 09:47:09
@petyah1379206: mert azt nem festették újra költségtakarékossági okokból.
hopptarisznya 2012.08.10. 09:48:26
maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.10. 09:51:11
:-)
Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2012.08.10. 09:51:12
Németh András 2012.08.10. 09:51:15
A lelakottság látszik rajta, de az is hogy a magyar viszonyokhoz való süllyesztés miatt még lesz rajta munkája az utazóközönségnek (kosz, firkák, szándékos rongálás nem nagyon látszik), a légkondi ügyében pedig totál ellentétesek a tapasztalataink ugyanis amivel eddig én menten azokon minden fújták be a hideget mint állat (ráadásul jó magyar szokás szerint ha van légkondi akkor azt feltekerjük mint állat hogy az izzadtan felszálló utas biztos jól kockára fagyjon), én már valami vastag szigetelőszalag beszerzésén gondolkozom ugyanis az ülések fölött lévő befúvók pont az ember fejére fújják a hideg levegőt...
Azt soha nem fogom megérteni hogy mi a szöszért nem jók a légkondi nélküli buszok pestre? Percenként nyílik az ajtó szóval gondolom igencsak energiapazarló, amikor heringet játszik a nép akkor semmivel sincs jobb idő mint a régi nyitható ablakos buszoknál, ráadásul ha valagi elereszt egy jó kis babfőzelékes galambot az izzadó testéből akkor a légkondi szépen bekavarja és az egész járművön kellemes savanyú izzadságszaggal átitatott fingszag fogadja a felszállót. Arról ne is beszéljünk ha mosdatlan piától bűzlő emberek utaznak a járművökön. Ja és a másik hogyha épp elromlik a rendszer akkor meg tényleg megfő mindenki. Régen egyszerűen elhúzta az ember az ablakot és jött be a levegő (és nekem ne panaszkodjon senki hogy az büdöd pesti levegő, mert pont azt szívja a drága utas mielőtt felszáll és azt szívja ha leszáll.
A másik ami nekem feltűnt hogy az ajtónyitó mechanika jókora erősnek tűnő csövekből áll amik szerintem balesetveszélyesek (bedugja valaki a kezét amikor kinyílik akkor reccs), és egy magyar buszon azért megesik hogy szorulnak emberek a lépcsőre még akkor is ha nem szabadna (pláne hogy általános tapasztalat szerint egy bkv busz középső ajtajánál akár 4-5 ember is utazhat).
A szín meg tényleg dermesztő elsőre, ronda másodszorra, csúnya harmadszorra, kezded megszokni negyedszerre, és inkább nem foglalkozol vele ötödszörre...
Számomra még az is kérdés hogy egyébként kapacitásügyileg hogyan viszonyul az eddigiekhez, leginkább állóhelyben tűnik alultervezettnek a 21-es vonalára ha újra előkerülnek az iskolások, meg az épp szabadságon lévők...
vajdasagi 2012.08.10. 09:52:56
Amúgy meg az ember ez a bejegyzés alapján arra gondol: nem lehet nagy baj sem a BKV vezetése, sem Budapest vezetése körül, ha ezen "morogtok". Fenébe már: miért nem találtok valami jogosabb kritikát?
aaaaaaaaaaaaaaaa 2012.08.10. 09:53:04
a szine teljesen mindegy, ha már rajta vagyok.
lényeg, hogy menjen.
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.08.10. 09:56:43
Németh András 2012.08.10. 09:58:40
Gera 2012.08.10. 10:00:21
A problémám csak az, hogy egységesítésre hivatkozva új színt kitalálni az vagy hihetetlen ostobaság, vagy már megint az emberek magas szintű hülyének nézése, mindkettőt nehezen viselem. A buszok ugyanis akkor lennének a legegységesebbek, ha minden újonnan vagy használtan vett olyan színű lenne, mint eddig. Az eddigi szín nem csúnya, a semmirevaló politikusokon kívül senki nem érezte szükségét a lecserélésének. Az, hogy 10 év múlva (talán) már egyszínűek lesznek a bpi buszok az minden, csak pont nem egységesség.
ca2 2012.08.10. 10:06:11
nekem a tarlóskék még mindíg sokkal jobban bejön mint a demszkyrozsda
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.08.10. 10:06:52
Meglátásom szerint ez a szín jobban észlelhető, viszont a különböző belejavítások is sokkal jobban láthatóak lesznek rajta.
Egyébként pár árnyalattal sötétebb, és már jó is lett volna.
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.08.10. 10:20:24
béla a görög (törölt) 2012.08.10. 10:21:18
Psyman 2012.08.10. 10:24:33
Dr.Démonmac1 2012.08.10. 10:34:06
Kopi3.14 2012.08.10. 10:43:09
Elijah_Baley 2012.08.10. 10:46:30
webkettőn vagyunk, tessék hekszázni.
sok amatőr német fényezőművész...
Kopi3.14 2012.08.10. 10:56:29
barli 2012.08.10. 11:01:07
Két informatikus beszélget:
-Te , olyan nöm van, 90-60-90
-Sötétlila???
Elijah_Baley 2012.08.10. 11:10:14
Kopi3.14 2012.08.10. 11:24:04
Sea-you 2012.08.10. 11:24:21
hg.hu/cikk/design/14543-we-love-bkv#
dr. Bubó 2012.08.10. 11:26:01
az én emlékeim szerint is... még sok hejen a rozsda alatt strandokon láccik...
én is lexarom a busz színét... nyilván meg kell változtatni... ahogyan az uccákat is... a túristák ellen (európaiak) harcolni kell...
lényeg hogy legyen új lobogó, zászló, köztér név és buszszín...
nagyon debilek....
1867-1910 között felépítették a várost nem a címerkeről meg minden más pótcselekvésekkel töltötték az időt...
szerintem 2010 től MINDEN IDŐK LEGHITVÁNYABB ormányzása és pártya van hatalmon (a fides mafia)
Elijah_Baley 2012.08.10. 11:37:18
konrada 2012.08.10. 11:40:59
Így az a demagógia kilőve, mely a pénzre hivatkozik.
Az, milyen színre az már más kérdés. A régi valóban elegánsabb szerintem is, de az is tény, hogy aki közlekedik hajnali-esti szürkületben - s ez az általános közlekedési időszak az év felében -, az igen sokszor szívta a fogát amiatt, mert csak pár lépést kellett volna kocogni, de a sötét busz beolvadt a háttérbe, így mire észrevette, már késő.
Így ha ennyivel lesz jobb ez a feltűnőbb szín, hát pont hogy les...om, kinek mekkora fájdalom azt néznie....bár amikor tisztán esztétikai tárgyként kell nézni, a régi jobb...csak hát ezzel közlekedni kell.
(Egyébként nem véletlen cserélték le a mentők színét sem, pedig nekem a fehér hagyományos jobban tetszett: az fontos, hogy sokan vegyék észre. ...ez meg fontos a tömegközlekedési eszközöknél is.)
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2012.08.10. 11:50:27
dr. Bubó 2012.08.10. 12:01:06
-látod kicsim akik ezeket a buszokat ijjenre festették azok voltak a 3dik évezred legcsúnyább és hitványabb komcsi náci feudális "politikusai" (=bűnözők)
Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.08.10. 12:04:03
Béke, nyugalom, aranyeső, erős forint, szeretet uralja hazánkat.
Ne is gyertek vissza, nélkületek sokkal jobb a magyarnak!
Bár már látom, hogy lovagolják meg a sikeres olimpiai szereplést. Ez lesz a választási hazugságuk fő iránya!
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.08.10. 12:06:40
tiborc2008 2012.08.10. 12:13:38
Van, akinek ez tetszik.
:-))
dr. Bubó 2012.08.10. 12:20:18
BUZI aki BKV-val utazik !
Kopi3.14 2012.08.10. 13:00:12
Mad Mind 2012.08.10. 14:01:52
Te barom vagy. Adót én is fizetek, csak az adón felül köteleznél, hogy fizessek még pluszban az utcanévváltásért is, mert nem tetszik neked a neve. Ez csak köcsögség. Fizesd ki helyettem minden iratra és akkor meglátod, hogy mennyire poénos dolog ez. Egyébként meg csak egy kis fidesz bunkó vagy , aki a látszatintézkedésekre gerjed.